Časopis pro sborovou tvorbu, hudební teorii a pedagogiku

Aura musica vol. 13, 2021:101-106

Projekt MOSAIC - každý žák hudebním skladatelem

Jan Prchal

V období distančního vzdělávání bylo nutno přizpůsobit obsah výuky aktuální situaci a využít možností, které poskytují současná média. Kromě stávajících dostupných aplikací a programů vznikly i projekty, které vytvářeli pedagogové. MOSAIC umožňuje žákům sestavovat kompozice na základě vizuálních zadání a může být dokladem, že média nemusí být pouze zlým pánem, ale i dobrým sluhou.

Klíčová slova: ZŠ a ZUŠ Jabloňová Liberec, rozvoj kreativity a fantazie, distanční on-line výuka, využívání dostupných technologií, chápaní vztahů mezi uměleckými oblastmi, aktivizace žáků při distančním vzdělávaní

Zveřejněno: 30. září 2021  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Prchal, J. (2021). Projekt MOSAIC - každý žák hudebním skladatelem. Aura musica13, Article 101-106. https://doi.org/10.21062/aum.2021.021
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY-NC 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.