Časopis pro sborovou tvorbu, hudební teorii a pedagogiku

Aura musica vol. 8, 2015:4-8

Přínos práce ve školním sboru pro osobnostní rozvoj dětí

Hana Bezděková

Systém školních sborů na 15. základní škole v Plzni umožňuje pracovat v pěveckém sboru dětem od I. do IX. tříd. Sborová práce přináší výrazná pozitiva do osobnostního rozvoje dětí, ale můžeme pojmenovat i některé negativní stránky a technické obtíže. Měřítkem může být např. vztah sboristů k soudobé hudbě.

Klíčová slova: dětský pěvecký sbor, školní pěvecký sbor, osobnostní rozvoj, soudobá hudba

Zveřejněno: 30. září 2015  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Bezděková, H. (2015). Přínos práce ve školním sboru pro osobnostní rozvoj dětí. Aura musica8, Article 4-8. https://doi.org/10.21062/aum.2015.036
Stáhnout citaci

Reference

  1. FONTANA, David. Psychologie ve školní praxi: Příručka pro učitele. 3. 2010. Praha: Portál, s. r.o., 2003. ISBN 978-80-7367-725-1.
  2. HELUS, Zdeněk. Dítě v osobnostním pojetí. První. Praha: Portal, s. r.o., 2004, 228 s. ISBN 80-7178-888-0.
  3. SLEZÁČKOVÁ, Alena. Průvodce pozitivní psychologií. 1. Praha: Grada Publishing, a. s., 2012. ISBN 978-80-247-3507-8.