Přínos práce ve školním sboru pro osobnostní rozvoj dětí
Systém školních sborů na 15. základní škole v Plzni umožňuje pracovat v pěveckém sboru dětem od I. do IX. tříd. Sborová práce přináší výrazná pozitiva do osobnostního rozvoje dětí, ale můžeme pojmenovat i některé negativní stránky a technické obtíže. Měřítkem může být např. vztah sboristů k soudobé hudbě.
Klíčová slova: dětský pěvecký sbor, školní pěvecký sbor, osobnostní rozvoj, soudobá hudba
Zveřejněno: 30. září 2015 Zobrazit citaci
Reference
- FONTANA, David. Psychologie ve školní praxi: Příručka pro učitele. 3. 2010. Praha: Portál, s. r.o., 2003. ISBN 978-80-7367-725-1.
- HELUS, Zdeněk. Dítě v osobnostním pojetí. První. Praha: Portal, s. r.o., 2004, 228 s. ISBN 80-7178-888-0.
- SLEZÁČKOVÁ, Alena. Průvodce pozitivní psychologií. 1. Praha: Grada Publishing, a. s., 2012. ISBN 978-80-247-3507-8.