Časopis pro sborovou tvorbu, hudební teorii a pedagogiku

Aura musica vol. 4, 2013:12-21

Janáčkův Otčenáš - dekompozice celku

Pavel Holubec

Příspěvek analyzuje vybrané části kantáty Otčenáš Leoše Janáčka především po stránce harmonie, melodiky a některých specifických rysů autorových vyjadřovacích prostředků.

Klíčová slova: harmonie, melodika, polyfonie, kompozice, hudební analýza

Zveřejněno: 30. září 2013  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Holubec, P. (2013). Janáčkův Otčenáš - dekompozice celku. Aura musica4, Article 12-21. https://doi.org/10.21062/aum.2013.056
Stáhnout citaci

Reference

  1. Štědroň Bohumír: Otčenáš, předmluva k partituře, hudební nakladatelství Editio Bärenreiter Praha, spol. s. r. o., 2004, 6. vydání
  2. Janáček Leoš: Otčenáš, partitura, hudební nakladatelství Editio Bärenreiter Praha, spol. s. r. o., 2004, 6. vydání
  3. Hons Miloš: Hudební analýza, vydavatelství TOGGA, Praha, spol. s. r. o., 2010, 1. vydání