Aura musica vol. 11, 2019:15-19
Modernî učitel hudební výchovy z pohledu studentů vysokých škol
Článek pojednává o názorech studentů Pedagogické fakulty Ostravské univerzity na moderního učitele hudební výchovy. Akcentuje využití jeho klíčových kompetencí a osobních schopností v procesu hudební výchovy žáků. Článek objasňuje pojmy profesní činnosti, profesní kompetence a kompetenci přístupu ke vzdělávání učitele hudební výchovy.
Klíčová slova: moderní učitel hudební výchovy, profesní činnosti, klíčové kompetence učitele hudební výchovy, model představy moderního učitele hudební výchovy
Zveřejněno: 30. září 2019 Zobrazit citaci
Reference
- GAVRILOVA Lyudmila. Professional competence of future music teachers as a pedagogical phenomenon. In Spirituality of a Personality: Theory, Methodology and Practice: collection of research materials [Sborník příspěvků vědecké konference, Severodonetsk, 2017.] Severodonetsk: Publishing House of the Volodymyr Dahl East Ukrainian National University, 2017. s. 71-81.
- KLEON Austin. Ukaž, co děláš. 10 způsobů, jak sdílet svou kreativitu a nechat se objevit. Brno: Jan Melvin publishing, 2014. ISBN 987-80-87270-92-9
- MALACH Josef a Iva ČERVENKOVÁ. Hodnocení klíčových kompetencí ve školní edukaci. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. ISBN 978-80-7464-655-3
- PANTEJČUK Oleksandr. Formování tvůrčí kompetence studentů hudební výchovy. [online verze]. [cit. 1-01-2016].
- ZAGVYAZINSKY Vladimir. Výzkumná činnost učitele: studium. manuál pro univerzity. Moskva: Akademie, 2010. ISBN 978-5-7695-7053-7.
- http://panomny.blogspot.com/2016/01/blog-post_1.html