Aura musica vol. 13, 2021:43-48
A co dál…
Článek předkládá otázky nad vývojem kolektivní hudební pedagogiky v základním školství z perspektivy zkušeností praxe v době pandemických opatření a také z pohledu plánovaných změn kurikula. Autor se snaží pokládat provokativní otázky, které evokují kritický pohled na danou tematiku.
Klíčová slova: hudební pedagogika, hudební technologie, kurikulum, rychlost, kreativita
Zveřejněno: 30. září 2021 Zobrazit citaci
Reference
- LIESSMANN, Konrad Paul. Hodina duchů: praxe nevzdělanosti: polemický spis. Praha: Academia, 2015. XXI. století. ISBN 978-80-200-2530-2.
- ERIKSEN, Thomas Hylland. Tyranie okamžiku. 3. vydání. Brno: Doplněk, 2018. Společensko-ekologická edice. ISBN 978-80-7239-335-0.
- KAHNEMAN, Daniel. Myšlení: rychlé a pomalé. V Brně: Jan Melvil, 2012. Pod povrchem. ISBN 978-80-87270-42-4.
- CSÍKSZENTMIHÁLYI, Mihály. Flow: o štěstí a smyslu života. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-0918-8.
- LUKÁŠ, Vítězslav. Řečí peněz. Český Rozhlas Plus. 2020. podcast dostupný na www [https://plus.rozhlas.cz/jak-roboti-prispeji-k-nasemu-bohatstvi-8372120?player=on# - player] čas: 25:09
- Katie Gately: How much can you feel? Youtube.com [online]. 9. 1. 2018 [cit. 2021-6-15]. Dostupné z: https://www.youtube.com/watch?v=b0ztmM1tpeE&t=13s
- https://melodics.com
- https://www.patreon.com/musication
- https://sluchohry.cz
- https://www.soundtrap.com
- https://www.noteflight.com
- https://www.charanga.cz/site/
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY-NC 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.