Aura musica vol. 13, 2021:90-94
Aktivizující činnostní pojetí hudební výchovy v distanční výuce
Příspěvek se věnuje problematice činnostního uchopení distanční výuky hudební výchovy. Autorka představuje konkrétní modelovou situaci práce s písní, která nabízí zážitkové setkání se znějící hudbou, reprezentuje široký potenciál možností aktivizace žáků a způsobů hudebně výchovného působení na rozvoj jejich schopností a dovedností.
Klíčová slova: hudební výchova, distanční vzdělávání, hudební činnosti, modelová situace práce s písní
Zveřejněno: 30. září 2021 Zobrazit citaci
Reference
- https://2bfcb07a-e06d-4788-ac65-cc3b369ce211.filesusr.com/ugd/8289b4_636dde24743f4bfa8f464bd99b3566ba.pdf
- https://www.deezer.com/en/track/412755332
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY-NC 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.