Časopis pro sborovou tvorbu, hudební teorii a pedagogiku

Aura musica vol. 13, 2021:95-100

Učební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studie

Veronika Růžičková, Štěpánka Syrovátková

Studie se zaměřuje na učební strategie, které studenti se specializací Učitelství pro mateřské školy používali při distanční výuce dvousemestrálního bloku předmětů Hudební výchova pro MŠ. Cílem výzkumu bylo zjistit, jaké studijní opory byly studenty během distanční výuky nejvíce využívány, které části učiva činí studentům potíže a co bylo součástí úspěšných učebních strategií. Výzkumné šetření kombinuje kvalitativní i kvantitativní přístup a vychází z výpovědí studentů uvedených v dotazníku.

Klíčová slova: distanční výuka, hudební výchova, učitelství pro mateřské školy, učební strategie, elektronické opory, didaktika

Zveřejněno: 30. září 2021  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Růžičková, V., & Syrovátková, Š. (2021). Učební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studie. Aura musica13, Article 95-100. https://doi.org/10.21062/aum.2021.020
Stáhnout citaci

Reference

  1. PRŮCHA, Jan, Eliška WALTEROVÁ a Jiří MAREŠ. Pedagogický slovník. 7., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0403-9 s. 230
  2. STRAUSS, Anselm L. a Juliet CORBIN. Základy kvalitativního výzkumu: postupy a techniky metody zakotvené teorie. Brno: Sdružení Podané ruce, 1999. SCAN. ISBN 80-85834-60-X
  3. HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0982-9, s. 51

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY-NC 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.