Časopis pro sborovou tvorbu, hudební teorii a pedagogiku

Aura musica vol. 1, 2012:4-10

Komparační pohled na mýty a fakta hudební řeči renesance

Pavel Holubec

Příspěvek se věnuje hudební řeči a historickým souvislostem hudebního umění renesance, zamýšlí se nad fakty a mýty, včetně komparačního pohledu s jinými etapami hudebního vývoje.

Klíčová slova: polyfonie, homofonie, harmonie, imitace

Zveřejněno: 30. březen 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Holubec, P. (2012). Komparační pohled na mýty a fakta hudební řeči renesance. Aura musica1, Article 4-10. https://doi.org/10.21062/aum.2012.041
Stáhnout citaci

Reference

  1. Hůla, Z. Nauka o kontrapunktu. 1. vyd. Praha: Supraphon, 1985.
  2. Palisca, V. C. (Ed.) Norton Anthology of Western Music, Volume 1: Ancient to Baroque, W. W. Norton and Company, Inc, 1996, New York, USA.
  3. Michels, U. Encyklopedický atlas hudby. Praha: Nakladatelství Lidové noviny, s. r. o., 2000.
  4. Kouba, J. ABC hudebních slohů od raného středověku k W. A. Mozartovi. Praha: Supraphon, 1988.
  5. Smolka, J. a kol. Dějiny hudby. 1. vyd. Praha: Nakladatelství TOGGA agency, s. r. o., 2000.