Aura musica vol. 13, 2021:78-82
Hudební předměty v učitelství pro 1. stupeň ZŠ v distančním vzdělávání
Příspěvek informuje o zkušenostech autorky s distanční výukou hudebních předmětů ve studijním programu Učitelství pro 1. stupeň základní školy. Ve výuce teoretických i praktických složek studia shledáváme pozitivní výsledky, reflektujeme i některá negativa. Dobrých zkušeností z distanční výuky chceme nadále využívat i v rámci výuky prezenční, případně kombinované.
Klíčová slova: distanční výuka, hudební výchova, hudební dovednosti, didaktika hudební výchovy
Zveřejněno: 30. září 2021 Zobrazit citaci
Reference
- LIŠKOVÁ, M. a L. HURNÍK. Hudební výchova pro 3. ročník základní školy. Praha: SPN, 2001.
- VAŇKOVÁ, J. a M. ČERNÝ. Možnosti podpůrného distančního vzdělávání. Dostupné z: https://clanky.rvp.cz/clanek/c/G/13867/MOZNOSTI-PODPURNEHO-DISTANCNIHO-VZDELAVANI.html/
- https://www.zssm.cz/aktualne/zs-aktualne/vysledky-ankety-distancni-vyuka-126cs.html
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY-NC 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.