Časopis pro sborovou tvorbu, hudební teorii a pedagogiku

Aura musica vol. 13, 2021:78-82

Hudební předměty v učitelství pro 1. stupeň ZŠ v distančním vzdělávání

Marie Slavíková

Příspěvek informuje o zkušenostech autorky s distanční výukou hudebních předmětů ve studijním programu Učitelství pro 1. stupeň základní školy. Ve výuce teoretických i praktických složek studia shledáváme pozitivní výsledky, reflektujeme i některá negativa. Dobrých zkušeností z distanční výuky chceme nadále využívat i v rámci výuky prezenční, případně kombinované.

Klíčová slova: distanční výuka, hudební výchova, hudební dovednosti, didaktika hudební výchovy

Zveřejněno: 30. září 2021  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Slavíková, M. (2021). Hudební předměty v učitelství pro 1. stupeň ZŠ v distančním vzdělávání. Aura musica13, Article 78-82. https://doi.org/10.21062/aum.2021.017
Stáhnout citaci

Reference

  1. LIŠKOVÁ, M. a L. HURNÍK. Hudební výchova pro 3. ročník základní školy. Praha: SPN, 2001.
  2. VAŇKOVÁ, J. a M. ČERNÝ. Možnosti podpůrného distančního vzdělávání. Dostupné z: https://clanky.rvp.cz/clanek/c/G/13867/MOZNOSTI-PODPURNEHO-DISTANCNIHO-VZDELAVANI.html/
  3. https://www.zssm.cz/aktualne/zs-aktualne/vysledky-ankety-distancni-vyuka-126cs.html

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY-NC 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.